duminică, 14 august 2011

Cer oare prea mult?


     Stii ce iti cer? Nu vreau sa ma iubesti, departe de mine gandul asta. Cum ai putea sa iubesti o persoana pe care nici macar nu o stii bine?
     Iti cer doar sa ma cunosti. Sa iesim impreuna la un film...sau poate la un restaurant sa mancam junkfood, la fel ca toata lumea din ziua de azi. Apoi sa iti dau o tigara rulata de mine, si sa scoatem amandoi nori de fum in vreme ce toti mosii si babele sa se uite ruat la noi si sa ne spuna ce obicei urat avem...iar noi sa radem...Sa mergem la un concert unde tu sa poti da din plete, iar eu sa te urc pe umerii mei ca sa vedem mai bine...cred ca daca te urci in carca mea facem cat un om mai inalt...Sa te uiti in ochii mei si sa ma saruti...Sa imi dai o palma pentru ca am fost nesimtit si te.am sarutat...Sa ma saruti iar, apoi sa ma intrebi cum ma cheama...
     Cer oare prea mult?

Un comentariu: