marți, 30 august 2011

Marea

O iubita pe care nu ai cunoscut.o niciodata...si pe care nu o vei uita de loc, odata ce i.ai cazut in brate.
Veselie care a durat 3 zile si 2 nopti, in care am facut prieteni, am ras si ne.am distrat.
Un sarut care a durat 4 ore in ultima noapte acolo, care a vazut rasaritul soarelui si care a continuat si a doua zi. Un sarut pe care nu il voi uita si de care imi voi aminti cu drag de fiecare data cand voi ajunge acolo.

Un moment in care te simti prost, dandu.ti seama ca ai spus ceva care regreti in clipa urmatoare. Macar si asta s.a incheiat cu bine, tot am ramas prieteni si am putut sa ne distram.

O poza...pe care gandurile mele o vor umple cu amintiri si cu sentimentele care nu se vad cu ochiul liber, si pe care doar cei care au fost acolo stiu sa le exprime.

O sticla de palinca, care ne.a facut prieteni pe toti, din toate colturile lumii...acolo...in Vama.

Marea...iubita napraznica ce nu imi iesi din minte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu