vineri, 2 septembrie 2011

Cateva ore

Degetele noastre impletite, nasurile atingandu.se, respiratia ta fierbine arzandu.mi buzele. Totul e un joc, pe care se pare ca il cunosti la perfectie...o muscatura usoara de lobul urechii, prinzand si pierce.ul intre dintii tai albi ca zapada...varful limbii tale imi mangaie gatul, parca stiind ca acel loc e unul din punctele mele sensibile...
Ciudat...Ne cunoastem de 2 ore abia, dar simt ca te stiu de o viata. te sarut de parca asta ar fi ultimul lucru pe care il fac in viata. Imi raspunzi muscandu.mi buza...ma doare...dar tot nu ma opresc...
Nu vreau sa se termine noaptea asta...Au trecut deja 3 ore de cand am inceput sa dansam impreuna pe plaja, 3 ore in care nu ne.am dezlipit unul de langa celalalt, 3 ore in care ochii mei nu s.au uitat in alta parte decat in ochii tai. Nici macar nu stiu cum te cheama...
"Daria", imi spune Ea. "Mihai...sau Mitza, cum vrei tu". "Vrei sa ne plimbam pe malul apei?". "Bineinteles", raspund eu. Sper sa nu ud pantalonii, ma gandesc...
Prea tarziu...Fermecat de Ea, nu am vazut valul ce venea. Rade. Rad si eu. Ne asezam pe plaja si ne sarutam iar. Nu ma mai satur de buzele ei, de gatul ei, de EA.
Au trecut 4 ore. Stam intinsi pe plaja, imbratisati, si asteptam rasaritul. Cu toate ca vantul bate si e frig afara, eu ard ca un vulcan pe dinauntru. Ma saruta...Wow, a rasarit soarele iar eu nici nu am vazut. Ii place sa se joace cu mintea mea...
De ce a trebuit sa plec? Imi e dor de sarutul Ei...

2 comentarii: